banana-msp

Alla inlägg under oktober 2011

Av banana split - 30 oktober 2011 19:23

Heey! I helgen var jag med min mammas kille och åt pizza på fredagen. Sen var jag med smilee och sov över där. Då åt vi också pizza. På kvällen var vi på halloweenfest hos CasanovaStar och då fick vi pizza igen...     Ajaa.... När jag och smilee skulle sova var klockan halv ett ;S  liiiteee seent ;D Och idag gick jag smilee och hennes lillasyster och två kompisar till oss bus eller godis, och deeet var roligt ;D  Hela heögen har vart toppen  

Av banana split - 27 oktober 2011 17:24

Haajj! Imorrn är det halloweentävling för högstadiet på skolan och man får klä ut sig om man vill. Och det ska jag!! Gissa vad jag ska vara? EN BÄBIS! Mössan är lite för liten, men jag har napp, teddybjörn och mjukiskläder, och detta kommer bli sååå kul :D

Av banana split - 27 oktober 2011 14:49

Halloj ;3 På youtube så finns det några som har gjort DUNDERHUMOR :P  Deras videoklipp är superroliga XD 

Eller hur... >:D





 






 

Av banana split - 26 oktober 2011 18:15

Okeej... Denna blogg handlar egentligen inte lika mycket om msp som jag trodde men aja.... Nu kommer det handla om apple! Jag brukade gilla apple (jag gör det lite fortfarande för de har snygga saker) men deras grejer är dåliga på många sätt, men nu HATAR jag apple!!!! Och det är för en STOOR sak, inte för att (t. ex) Min iPad gick sönder elr nåt (jag har ej nån iPad). nej jag hatar dem för att de har fabriker i asien (kina) och där är det så dåligt (vet inte på vilket sätt) att 16 personer har tagit självmord!!!! Och 3 misslyckades med det, så de har typ jätteont!! fattar ni varför jag hatar apple?  Stackars människor! (apple kommer förmodligen stämmas eller nåt annat)   Hur kunde apple vara så grymma???!!! (elaka)

Av banana split - 26 oktober 2011 16:17

Nu såg ni att jag lyckades fixa en bild till inlägget "Halloween!" och jag ska försöka göra flera roliga bilder    


Härommer halloween-smileysar :3  :        


(och jag hittade VÄRLDENS läskigaste också... KOLLA BARA!)  



   

Av banana split - 26 oktober 2011 15:56

Nu är det ju äntligen halloween-tema på msp igen! Jag älskar det! + att jag började på halloween :3 inte på halloween men på halloween temat, och jag började på msp då, så jag har spelat i typ ett år :D  Grattis till mig     

OMG

Av banana split - 26 oktober 2011 07:32

Ni som också har en blogg har nog läst vad som har hänt! Bloggtoppen.se har blivit hackad!! Tur att jag ej har en blogg där! Stackars er som har det!! Bye bye!   

Av banana split - 25 oktober 2011 18:28

Hejj, hejj! Igår hade jag 4 besökare :D Jag blev jätteglad! Och idag hade jag 2 besökare!! Tack alla som besöker min blogg! Jag blir jäätteglaaad!!!       

Presentation


Tjoo :D
Jag är banana-split och det här är min blogg :3
Släng in en kommentar medan ni ändå är här ;D

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Twilight? (filmerna)
 Dom är jättedåliga -.-''
 DOM SUUGER X-O
 Dom går att se på....
 Helt okej.
 Bra.
 Ganska bra
 Jättebra
 SKIITBRA!!!!!!!
 Alla är bra utom en
 Ingen är bra utom en
 Några är bra, några är dåliga
 Alla är SKIIITBRA utom en
 Alla är JÄTTEDÅLIGA utom en

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards