banana-msp

Alla inlägg under januari 2012

Av banana split - 29 januari 2012 08:28

Häii! Ni vet ju att i min vgd-ruta så har jag skrivit "söker tjej" och idag var den en som skickade mejl till mig.


  Omoget o.o''

Av banana split - 28 januari 2012 09:03

Min header är inge snygg!! DX Om du är bra på att göra headers så gör en åt mig!!!! DX

Av banana split - 28 januari 2012 08:57

Hääii! Nu har jag skapat det snyggaste håret i hela msp:s historia! Taddaaaaaaa!!!!!!!!



  Läckert va? 8D Det är en blandning av det nyaste håret och den där stora tofsen!   

Av banana split - 25 januari 2012 14:43

Ni vet min ArtBook där det är en tävling? Nu har vi en vinnare! Det är irre=cool! och om ni vill veta var det var får ni kolla ArtBooken och om ni undrar vad priset var får ni fråga henne :3

...

Av banana split - 24 januari 2012 10:58

Av banana split - 24 januari 2012 10:34

I förra inlägget sa jag ju att jag kanske skulle få en hamster :3 Igår så var jag med min bäzza och hon frågade att om jag fick bestämma vilken färg hamstern, vilken färg skulle den vara då? Men NU har jag kommit på det! Om jag fick bestämma skulle den vara vit med gråa eller bruna fläckar! Dessutom kom jag på att alla gnagarungar ser ut som bönor!!

Av banana split - 23 januari 2012 19:52

Hejsan alla mina KÄÄRA läsare >:3 Jag ska berätta en helt otrolig nyhet xD JAG KANSKE SKA FÅ EN HAMSTER!! Grannarna hade skaffat en hamster och jag tjatade på mamma om jag kunde få en :3 ( Jag: Mamma........? :) Mamma: NEJ! ) Men dagen efter sa hon att om jag skulle ha en skulle jag förtjäna en och jag skulle önska mig en i födelsedagspresent xD Och ett par fler tecken visade atta jag kanske ska få en XD

Presentation


Tjoo :D
Jag är banana-split och det här är min blogg :3
Släng in en kommentar medan ni ändå är här ;D

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Twilight? (filmerna)
 Dom är jättedåliga -.-''
 DOM SUUGER X-O
 Dom går att se på....
 Helt okej.
 Bra.
 Ganska bra
 Jättebra
 SKIITBRA!!!!!!!
 Alla är bra utom en
 Ingen är bra utom en
 Några är bra, några är dåliga
 Alla är SKIIITBRA utom en
 Alla är JÄTTEDÅLIGA utom en

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards