banana-msp

Alla inlägg under november 2011

Av banana split - 30 november 2011 15:51

Halii, Halloo! det finns en kille som heter bling bling<3<3<3 och.... ja hur ska man säga...? Han.... Gillar mig sägger vi ;D Kolla på mejlen han skickade.


 

Det skrev han till mig och jag svarade så här: Eh... Du verkar gilla mig? ;3


Och så svarade han:


  Hehe!! Ja... som jag sa... han gillar mig ;D

D:

Av banana split - 29 november 2011 13:12

Idag var det EN som kollade in min blogg D: Jag trodde det skulle vara fler. Ingen har kollat min ArtBook heller! Jag trodde att folk vill ha auto D':

Av banana split - 28 november 2011 18:52

Hääii! Nu kommer instruktioner till min nya ArtBook. jag skriver det inte här för att få fler besökare, utan för att det inte får plats på 'vad gör du' pratbubblan. Okej, nu så.


Om du vill, så frågar du mig om du får vara med på ArtBooken. Jag säger ja. Då hamnar du på nr. 1. Den andra som frågar hamnar på nr. 2 osv. . Så om du är på nr. 1 så kommer du att få en auto den första december. Så ni får kynda er ;D


Förstår ni inte, mejla mig :3

Av banana split - 27 november 2011 15:30

Heeeö! Nu kommer mina hiss och diss :3 Vi börjar med hiss.


  Snygg ;D Jag gillar verkligen tröjan och håret. Tröjan och byxorna matchar. Hårfärgen spelar ingen roll, men hårformen passar bra till looken ;D


  En matchande look. Svart och grönt passar bra ihop tkr jag :) Jag älskar limegrönt. Håret är svart så det passar bra till looken. Hårformen spelar inte så jättemycket roll, men jag gillar håret. Nu till diss.


  FULT! Inga färger matchar. Aldelens för starka färger! Tröjan har man gjort fel med färgen; bh-n ska vara hudfärgad så att den inte syns och benen ska vara vita. Kjolen passar verkligen inte i de färgerna! Håret: FUULT!! Fula färger också!


  Bara en färg. INTE fint! Sminket runt ögonen ser superfult ut!! Kläderna skulle vara fina i andra färger, men inte nu! Skorna matchar INTE!



Det var mina hiss och diss :3 Hoppas ni gillade dem.

Av banana split - 27 november 2011 14:19

Hööjj! Snart ska jag göra ett inläggg där jag hissar och dissar kläder på msp ;D

Av banana split - 27 november 2011 11:09

Shululullu (hej) Alldelens nyss så mejlade en av mina underbara vänner mig. Hon heter tess28 och hon skrev att min blogg var jättefin och bra. Ni ska bara veta hur glad jag blev!! :'D  tess.... TAAACK!!!!!!!!!! Hoppas du förstår hur mkt det betydde för mig :')


 

Av banana split - 26 november 2011 08:40

Nu har jag röstat i home sweet home tävlingen... :3 Det fanns inga jättebra saker som det brukar göra, men det var ändå lite bra.. ;D

Av banana split - 25 november 2011 13:48

Här är en bild på mig när jag äter :3



 

Presentation


Tjoo :D
Jag är banana-split och det här är min blogg :3
Släng in en kommentar medan ni ändå är här ;D

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Twilight? (filmerna)
 Dom är jättedåliga -.-''
 DOM SUUGER X-O
 Dom går att se på....
 Helt okej.
 Bra.
 Ganska bra
 Jättebra
 SKIITBRA!!!!!!!
 Alla är bra utom en
 Ingen är bra utom en
 Några är bra, några är dåliga
 Alla är SKIIITBRA utom en
 Alla är JÄTTEDÅLIGA utom en

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards