banana-msp

Alla inlägg under februari 2012

Av banana split - 29 februari 2012 18:25

På en hemsida från ett katthem så fanns en katt där. Den var väldigt söt i ansiktet men hade blivit rakad. Lilla stackare <3<3

                           

Av banana split - 27 februari 2012 08:58

Nu har det slutat bugga :3

Av banana split - 27 februari 2012 08:38

Nu skulle jag svara på en vänförfrågan, men då buggade det såklart ännu mer! KOLLA BARA! o.O 

Av banana split - 27 februari 2012 08:24

Nu alldelens nyss när jag loggade in så var det inga online-vänner! Först trodde jag att ingen var inne för det är lite tidigt, men det där lilla tecknet som man trycker på för att se alla online-vänner var också borta...

Och sen såg jag att en tjej hade skrivit att hon inte heller såg någon... Så det buggar visst....

(rätt mkt!)  

Av banana split - 26 februari 2012 11:13

Hej! Jaag har fått ganska många besökare! Jag blir så hiimla glad!! Jag tror att det mesta jag har fått är kanske... 11.! Tnx! Men jag har skrivit rätt lite inlägg så besökarna har sjunkt :(

Igår var det en som besökte... Och det var jag xD Ja, men nu skriver jag ett inlägg så jag kanske får lite mer...

Ja, men.... Jag är s*itglad för att jag får så många besökare! Pözz påå er!

xD

Av banana split - 22 februari 2012 15:42

hejj! Har gjort en cool blid på paint! Det är från msp (och från en ArtBook) och... ja.... nu kommer den...




 

Av banana split - 21 februari 2012 18:51

Hej! Jag vill se de tidigare avsnitten av Sherlock! JAg har kollat på svplay, men det går bara att se det senaste!! De innan har de tagit bort!! Dx< *** svtplay

Av banana split - 20 februari 2012 18:03

Jag som är så himla smart har ju sett samma Sherlockavsnitt igen på svtplay! Och varför det är så osmart? Joooo: för att det är så *** sorgligt!!!!! Jag grät!!! Altså jag gjorde det inte men om jag inte hade stoppat tårarna hade jag börjat gråta! Men jag grät iaf inombords! Jag vet att han nt dör men ÄNDÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var bara sååå sorgligt...! Och jag som är så himla smart kunde ju nt sluta tänka på det avsnittet!

Så fort jag ser en jättebra film tänker jag oavbrutet på den i flera, flera veckor!

Men jag ska säga en dålig sak. På svtplay fanns inga tidigare avsnitt av Sherlock så jag kunde nt se några fler! (för detta var typ det första jag har sett)

BUUUUU!!!!! Dx Dumma, DUMMA SvtPlay!!!

Stackars Jhon för han tror ju att Sherlock dog D':

Ni mst se serien. Det senaste avsnittet finns på SvtPlay.se och serien heter bara: Sherlock. SE DEN!!! ANNARS DÖR NI!! D: (för att den är så bra...) Men ni dör ju om ni ser den iaf för den är sorglig... hm.... se den bara!!!! MUUUUU

Presentation


Tjoo :D
Jag är banana-split och det här är min blogg :3
Släng in en kommentar medan ni ändå är här ;D

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Twilight? (filmerna)
 Dom är jättedåliga -.-''
 DOM SUUGER X-O
 Dom går att se på....
 Helt okej.
 Bra.
 Ganska bra
 Jättebra
 SKIITBRA!!!!!!!
 Alla är bra utom en
 Ingen är bra utom en
 Några är bra, några är dåliga
 Alla är SKIIITBRA utom en
 Alla är JÄTTEDÅLIGA utom en

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards