banana-msp

Alla inlägg under april 2012

Av banana split - 26 april 2012 15:07

Igår fyllde jag ju år, och gissa vad jag fick då?! ^^

EN KATT!!! En liten supersöt unge ^^

Vi tittade på dom i förrgår och bokade den då också.

Vi ska hämta den om fyra veckor för den måste vara hos mamman så länge.

^.^         ^.^         ^.^       ^.^    ^.^



(jag fick ett sånt här sudd också ;D)


 

Av banana split - 24 april 2012 17:12

JAG BORDE INTE FÅ LÄSA FORUM DX



Det var en tjej som hade skrivit att den artist hon hatade mest var MIN ÄLSKLING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!

Av banana split - 24 april 2012 15:51

Sök och kolla på Toddlers and Tiaras om ni inte har sett det.

DET ÄR JU FÖR (ursäkta det här) FAN SORGLIGT!!!!!!!!!!


Är det ens LAGLIGT?!?! Det borde inte vara det!!!! Det handlar om barn typ 4-6 år som är tusen gånger värre än en vanlig fjortis/diva. deras mammor skämmer bort dom då mycket så det är bannemej otroligt att dom fortfarande LEVER DX



  <--- Hon är FYRA år!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Av banana split - 24 april 2012 15:00

HÄY ^-^

Jag fyller år imorrn! :D

Jag har fått en massa presenter (som jag ska få)  


Skulle bli glad av en liten present-auto ^^


 




Av banana split - 23 april 2012 12:58

Herregud...! Vad är det med alla på msp??

ALLA tänker ju sluta!! DX Snart finns det väl inga kvar som spelar!!!!!!!!!!!

VARFÖR börjar ni om ni ändå ska sluta???!!!?!?!?!?!?!?!??!


JAG BLIR SÅ TRÖTT PÅ ALLA SOM SLUTAR!!! DX

Av banana split - 23 april 2012 07:44

Jag visste inte vad jag skulle skriva om, så här kommer en söt


liten bild ^^


 

Av banana split - 22 april 2012 15:31

Hejj.... Jag är sjuk.... :c Typ magsjuka eller nåt. Jag känner mig spyfärdig, men jag har inte spytt än...

Jag har SKIITONT i huvet också! :'c Jag mår illa när jag står och rör mig.



Men jag är så *** sugen på CHIPS! o.o Det borde man väl inte vara om man mår illa....?

Kolla bara vad underbart!


 

Av banana split - 21 april 2012 10:18

om min nya look.... Jag tycker den är SKITSNYGG, men den den kanske är för punkig...? Jag tycker i alla fall inte att den är "emo"....


Iaf den är jättesnygg  


   

Presentation


Tjoo :D
Jag är banana-split och det här är min blogg :3
Släng in en kommentar medan ni ändå är här ;D

Fråga mig

23 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om Twilight? (filmerna)
 Dom är jättedåliga -.-''
 DOM SUUGER X-O
 Dom går att se på....
 Helt okej.
 Bra.
 Ganska bra
 Jättebra
 SKIITBRA!!!!!!!
 Alla är bra utom en
 Ingen är bra utom en
 Några är bra, några är dåliga
 Alla är SKIIITBRA utom en
 Alla är JÄTTEDÅLIGA utom en

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6 7 8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20 21 22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards